Biologia molekularna - 2024/2025
Ćwiczenia i seminaria odbywają się w salach 101 (grupy nieparzyste) oraz 102 (grupy parzyste).
Sale 101, 102 znajdują się na pierwszym piętrze budynku D.04 na przeciwko auli Szaflarskiego.
KARTY PRACY studenci są zobowiązani wydrukować w formacie A4 i przynosić na właściwe ćwiczenia. Począwszy od pierwszych zajęć. NA PIERWSZYCH ZAJĘCIACH BEDZIE RÓWNIEŻ TEST WEJŚCIOWY, DOPUSZCZAJĄCY DO ZAJĘĆ. MATERIAŁ OBOWIĄZUJĄCY W SYLABUSIE (patrz karta pracy 1).
Wszystkie materiały obowiązujące i dodatkowe dla przedmiotu „Biologia molekularna” znajdują się również (oraz wyłącznie w przypadku skryptu i materiałów dodatkowych) na platformie elearningowej.
Link do kursu: https://elearning.sum.edu.pl/course/view.php?id=11442
Hasło dostępu w regulaminie kursu.
Bardzo proszę wszystkich studentów o zarejestrowanie się na platformie https://elearning.sum.edu.pl/
oraz zarejestrowanie się do kursu.
Kierownik kursu
Dr n. med. Aleksandra Auguściak-Duma
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE Z REGULAMINU:
- Zajęcia z biologii molekularnej odbywają się zgodnie z wyznaczonym harmonogramem i składają się z OBOWIĄZKOWYCH: wykładów, seminariów, ćwiczeń praktycznych.
- Ćwiczenia zaliczane są na podstawie: Aktywnej i sumiennej pracy przez cały czas trwania ćwiczeń, POCZĄWSZY OD PIERWSZYCH ZAJĘĆ - juz na piewrszych zajęciach będzie "wejściówka".
- Student w celu sprawnego przeprowadzenia zajęć zdalnych zobowiązany jest do posiadania stabilnego łącza internetowego, mikrofonu oraz głośników.
- Student do kontaktów z pracownikami Katedry używa WYŁĄCZNIE studenckiego konta poczty elektronicznej. Korespondencja przychodząca z prywatnej poczty będzie ignorowana
- Ćwiczenia odbywają się punktualnie, w określonym harmonogramem czasie
- Przez cały czas przebywania na sali ćwiczeń studenci muszą być ubrani w ochronny fartuch laboratoryjny.
- Student jest zobowiązany do przynoszenia na ćwiczenia wydrukowane odpowiednie karty pracy, które dostępne są na stronie internetowej katedry.
- Zaliczenie poszczególnych ćwiczeń i seminariów odbywa się wtrakcie trwania zajęć oraz/lub ustnej w trakcie trwania zajęć
W sprawie korespondencji elektronicznej z Katedrą (sekretariat, pracownicy) - ponieważ żaden z pracowników NIE JEST JASNOWIDZEM uprzejmie prosimy aby w korespondencji podpisywać się imieniem i nazwiskiem wraz z podaniem grupy i sekcji, do której Państwo są przypisani!!!
Aleksandra Auguściak-Duma